איך לקדם את האתר בגוגל

קידום אתרים מתבצה בדרך כלל ע"י חברות קידום אתרים כדי לקדם אתרים מומלץ נסיון בתחום זה כמו בכל תחום אחר ולא סתם לנסות לקדם את האתר לבד.

אספר לכם כאן את הטעויות שעשיתי בעבר שניסיתי לקדם ללא חברת קידום אתרים

לפני מספר שנים היתה לי חנות וירטואלית שמכרתי מוצרים, ניסיתי להביא עוד תנועה לאתר וניסיתי לקרוא מאמרים על קידום אתרים אורגני והתחלתי לעשות בדיוק מה שאמרו אבל לצערי לא הבנתי את כל התמונה המלאה ועשיתי קידום גרוע!!! שגוגל מאוד לא אהב והאתר נכנס לארגז החול של גוגל ועף מכל תוצאות החיפוש מה שעשיתי זה קניתי קישורים שזה אסור מבחינת גוגל לא ידעתי ולא היה לי את הנסיון הזה בנוסף העתקתי תכנים מאתרים אחרים שזה יצר לי תוכן משוכפל באתר ובעצם האתר שלי לא היה מעניין מביחנת גוגל והוא שרף אותו.

אז לפני שאתם מתחילים תהליך של קידום אורגני חושב לעצור ולעשות את זה נכון אני יכול להמליץ לכם מנסיון שעדיף לעבוד עם מקדם אתרים אורגני אני עבדתי עם חברת קידום אתרים בצפון שעזרה לי ואפילו הסבירה לי שלב שלב מה הם עושים ניתחו איתי ביחד ביטויים רלוונטים לאתר שלי וכך גרמו לאתר שלי להופיע בגוגל במיקום שני ברוב הביטוים שבחרנו ביחד אומנם הביטויים האלו לא כי תחורתים באבל עדין יש הרבה שחקנים בתחום. במידה ויש לכם שאלה יותר ספציפית אשמח לענות ולהסביר צרו קשר ואני אשמח לענות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *