התו הנמכר ביותר בישראל מפתיע את העובדים שלכם גם בחג הזה

עונת החגים חוזרת ועמה גם ההחלטה איזו מתנה להעניק לעובדים. בעידן הנוכחי תוכלו לפנק את העובדים שלכם ולהעניק להם את האפשרות לבחור מתנה ממגוון רחב של אפשרויות וחנויות. חלקם אולי ירצו להפתיע את הילדים במתנות משלהם לחג, אחרים ירצו להשתמש במתנה כדי לקנות ספרים, מוצרי חשמל או מותגי אופנה מובילים. השנה הזו, ההחלטה הרבה יותר בקלה בזכות "תו הזהב שופרסל" אותו ניתן לממש בחנויות רבות ברחבי הארץ.

אילו חנויות מכבדות את התו?

אם חיפשתם "תו הזהב חנויות" תופתעו לגלות כי רשימת הרשתות המקבלת תו זה היא גדולה ומכובדת. החל ממותגי האופנה המובילים כמו H&O, קאסטרו, פוקס, גולף וריבוק. וכלה במותגי תינוקות וילדים כמו שילב, ToysRUs ואחרים. תוכלו להתפנק בנעלים חדשות של ריבוק, אדידס Nine West ו- Keds או לרכוש מוצרים לבית ולרכב בשקם אלקטריק, אוטו דיפו, ACE ומגוון רשתות מובילות אחרות. כמובן, ניתן להשתמש בתלושים גם בכל הסניפים של שופרסל. כמעט כל חנות שבה תבקרו בקניון, תקבל את התו ממש כמו מזומן ב-100% מערכו, כולל ברכישות מוצרים במבצע ובסוף עונה.

איך מעניקים תווים לעובדים?

את תו הזהב אתם יכולים להעניק לעובדים שלכם במספר דרכים. תוכלו להעניק להם כרטיס עם ברכה אישית או קוד מיוחד אותו ניתן לממש בסלולר דרך אפליקציה מיוחדת המכונה NOW. כאשר הם יגיעו לחנות הם יציגו קוד מיוחד בקופה ויוכלו לממש את התווים במהירות ובנוחות.

אפשר להעביר את סכום המתנה הלאה

העובדים שלכם יכולים להעביר חלק מהסכום לבני משפחתם, לדוגמה במידה וילדיהם רוצים לערוך קניות, הם אינם צריכים להשתמש בכרטיס האשראי שלהם כדי לממש את התו או להסתכן בכך שיאבדו אותו. הילדים יכולים להוריד את האפליקציה החדשנית בעצמם וליהנות ממתנה לחג מההורים. כך, המתנה שלכם לחג יכולה לשמש את כל בני משפחתו של העובד ולא רק את העובד עצמו.

רכישת תווי השי של שופרסל קלה ומהירה. אפשר להזמין את התווים בטלפון או בצורה מקוונת ישירות מהמשרד ובתוך דקות אחדות ולהעניק לעובדים שלכם את מתנה נפלאה שתשמש אותם בצורה הטובה ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *