תיקון סלולר עד הבית בקריות

תיקון סלולר עד הבית בקריות 

היי ,אני דניאל ואני רוצה לספר לכם על היתרונות הרבים בשירות תיקון סלולר עד הבית בקריות.

מכירים את חוק מרפי? ביום שישי  לפני שבועיים הוא הגיע לבקר. אני שומר על הסלולר שלי מכל משמר. המכשיר בתוך כיסוי קשיח והמסך מוגן במגן זכוכית. כיוון שאני עצמאי המנהל עסק המכשיר הסלולרי שלי הוא אחד הדברים החשובים לי ביותר. מותקנות עליו אפליקציות ניהול , אני רואה בו את מצלמות העסק ,קיימים בו מאות זיכרונות של מספרי טלפון ובקיצור ברור מאליו שהמכשיר חיוני לי ביותר ושלא נדבר על תמונות משפחתיות ושאר עניינים אישיים השמורים עליו.

הטלפון שלנו לא עובד בדיוק שאנו צריכים אותו

אז כפי שכתבתי מרפי החליט לבקר ודווקא ביום שישי אחר הצהריים כשכבר כל העסקים סגורים ,החליק לי הסלולר מהיד ונפל בעוצמה על רצפת ביתי. למרות כל ההגנות נשבר המסך והסלולר יצא מכלל שימוש. וואו קשה לי להסביר איך הרגשתי באותו הרגע – הרגשת תסכול מעורבת במבוכה וזעם. מה אעשה ללא טלפון כל הסופ"ש ושלא לדבר על כך שביום ראשון אפסיד פגישות עסקיות חשובות כיוון שאצטרך לבלות במעבדה סלולרית וכן לקבל מכשיר חלופי או להמתין זמן יקר עד לתיקונו המלא של המכשיר.

נואש ומתוסכל הדלקתי את המחשב בביתי וחיפשתי מעבדה שאולי עובדת בימי שישי בערב ובשבתות. החלתי בחיפוש וכתבתי תיקון סלולר עד הבית בקריות. תוצאות החיפוש לא אחרו להגיע ובאותו הרגע חשתי אופטימיות זהירה. הקשתי על הקישורית וקראתי כי החברה מספקת שירות תיקוני סלולר מתקדמים בבית הלקוח כולל בימי שישי ושבת.

התקשרתי אל הטלפון שפורסם באתר ובצלצול השני ענה לי מעבר הקו בחור אדיב. שאלתי אותו האם יוכל לתקן לי את מסך הטלפון עוד היום. הוא השיב על כך בחיוב ושאל מתי ארצה שאגיע אליו ,כמובן שאמרתי עכשיו. תוך כ 25 דק' מרגע הקריאה הגיע לביתי הטכנאי. הוא עלה אל ביתי עם ארגז כלים ונראה מסודר ומקצועי. הוא בחן את מכשיר הסלולר שלי כמה דק' ופסק כי עליו להחליף את המסך וכן הציע למגן את המסך במדבקה חדשה. הוא מיד נתן הצעת מחיר ואמר שיוכל להתקין מסך מקורי או חליפי עפ"י החלטתי . אני בחרתי במסך מקורי והצעת המחיר פשוט הפתיעה אותי לטובה, חשבתי כי עבור הגעה לביתי בשעות השבת יגבה הרבה יותר.

הטכנאי החל בעבודתו ,פרס את כליו , הוציא כלי מעבדה שונים וכעבור כשעה בערך הודיע כי סיים להחליף את המסך. הוא הדליק את המכשיר ,עדכן כמה תוכנות ובדק שאכן הכל עובד כראוי וללא תקלות.

בנוסף ערך בדיקת תקינות למכשיר , ניקה את שקע הטעינה ואת גב המכשיר והדביק מדבקת מגן מסך. הטלפון שב לחיים ונראה כמו חדש. חשתי הקלה כל כך גדולה שמצאתי אותו ואת השירות אותו הוא מספק.

 בתום העבודה שילמתי לו והוא הלך לדרכו. מה אגיד? הייתי מאד מרוצה תיקון סלולר עד הבית בקריות. הוא דייק בהגעה , התקין את המסך ביסודיות ,דיוק ועדינות והכל תוך כדי חיוך ובשיא האדיבות. בנוסף לכל ביקש מחיר הוגן ונתן אחריות להתקנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *